www.aekatowicegr5.fora.pl
forum grupy 5-marketing na rynkach krajowych i miedzynarodowych-ae katowice
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.aekatowicegr5.fora.pl Strona Główna
->
ogólne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
ogólne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
BARTEK B!
Wysłany: Wto 22:51, 18 Gru 2007
Temat postu:
Ja swój już wrzucam 2 raz. PS: chyba tego jutro nie piszę
Gość
Wysłany: Wto 15:47, 18 Gru 2007
Temat postu:
dawajcie swoje referatu na maila !
BARTEK B!
Wysłany: Czw 1:33, 29 Lis 2007
Temat postu:
To co miało być:
BARTEK B!
Wysłany: Pon 16:20, 05 Lis 2007
Temat postu:
Jeszcze Wam przypomnę jakby ktoś zapomniał, że teraz w środę 7.11 mamy zajęcia w
202 A
na 8:15 pierwsza połowa grupy a druga połowa na 9:00
BARTEK B!
Wysłany: Pon 16:17, 05 Lis 2007
Temat postu: BRIM
Wszystko co związane z BRiM-em prosze lokować w tym temacie
Ponieważ jestem modem, pozwoliłem sobie przeniesc to z tematu o "znikniętej" skrzynce grupowej:
BRIM - niechronologicznie bo nie chce mi sie wszystkich dat Word'owskich sprawdzać:
1.Witam Państwa
proszę o przygotowanie, na następne nasze zajęcia, przez każdą z grup tabelkę "kartę zaliczeniową" - jak w załączniku.
dziękuję i pozdrawiam
Agnieszka Chęcińska Zaucha
BARTEK B! : plik wysłałem na maila
2.
Witam Państwa!
Przypominam, że grupy numer 5 i 8 miały mi do końca tygodnia (do wczoraj) wysłać poprawną i ostateczną wersję planu badania rynku - celów, zakresów i hipotez. Grupy, które tego nie zrobiły w terminie będą miały odjęte po punkcie za każdy dzień opóźnienia.
Jeżeli umawiam się z Państwem na jakikolwiek termin - proszę o tego bezwzględne przestrzeganie (lub poinformowanie mnie, jeżeli zajdzie okoliczność losowa, która to uniemożliwia). Szanujmy siebie i swoją pracę!
Chciałam przypomnieć, żeby osoby, które przygotowują referaty nastawiły się głównie na zaprezentowanie praktyki użycia wzorów, teorii- (omówić przykład rozwiązania zadania), a zminimalizowały referat teoretyczny.
Przypominam, po raz kolejny, by korespondować ze mną JEDYNIE NA ADRES :
agachecinska@o2.pl
życzę miłego weekendu
Agnieszka Chęcińska Zaucha
3.RAPORT Z BADAŃ RYNKU....
Zostałeś przydzielony do zespołu młodych analityków agencji badań rynku. Agencja ta uzyskała zlecenie na opracowanie raportu na temat aktualnych warunków oraz widocznych tendencji funkcjonowania określonego rynku (branży). Wasza grupa analityków powinna skonsultować się z prowadzącym zajęcia doświadczonym badaczem, który wskaże wam rynek, którym będziecie się zajmować.
Na obecnym etapie zlecenia wasz zespół gromadzić będzie informacje głównie z prasy, Internetu, roczników statystycznych oraz innych dostępnych wtórnych źródeł informacji. Wiadomo, że zleceniodawcą jest inwestor zagraniczny - korporacja o dużym kapitale, która planuje rozpoczęcie działalności na wskazanym rynku w Polsce. Raport zostanie wykorzystany przez inwestora w celu określenia strategii marketingowej dostosowanej do specyfiki polskiego rynku.
Inwestor jest zainteresowany rozpoznaniem natężenia i dominujących form (instrumentów) konkurencji na polskim rynku, struktury podaży, a także przestrzennym zróżnicowaniem zapotrzebowania na oferowane produkty. Dodatkową wartością dla inwestora byłoby określenie kierunków przewidywanych zmian w zakresie podaży i popytu w najbliższych latach.
Na zakończenie procesu badawczego wasz zespół będzie musiał złożyć pisemny raport według struktury uzgodnionej z prowadzącym zajęcia oraz przedstawić główne wnioski z badań w formie prezentacji multimedialnej. Inwestor zagraniczny oczekuje nie tylko dobrze udokumentowanych i poprawnych wyników analizy ale również rekomendacji menedżerskich, które mogą pomóc mu w projektowaniu strategii marketingowej.
Powodzenia ! J
4.
STRUKTURA RAPORTU Z PRZEDMIOTU
BADANIA RYNKOWE I MARKETINGOWE
Strona tytułowa
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Wydział Zarządzania
Tytuł pracy
Skład zespołu
Imiona i nazwiska
Praca zaliczeniowa z przedmiotu
Badania Rynkowe i Marketingowe
Napisana pod kierunkiem
Katowice styczeń 2007
Spis treści
Wprowadzenie
Opis problemu badawczego, uzasadnienie podjętego tematu, cel główny (1) i cele szczegółowe (około 5) poznawcze i praktyczne, hipotezy (odnoszą się do celów), zakresy
Rynek (wpisać nazwę rynku) w świetle źródeł wtórnych
1. Definicja badanego rynku i pojęcia pokrewne – podstawy teoretyczne badań
2. Podstawy źródłowe pracy
3. Podpunkty dzielące tematycznie poszczególne elementy rynku (np. stronę potażową, popytową, sprzedaż, dystrybucję, uwarunkowania prawne, prognozy itp.)
4. ………
5. Wnioski
Konkluzje końcowe
Tu należy powtórzyć najważniejsze wnioski odnosząc je do wcześniej sformułowanych hipotez (czy zostały zweryfikowane pozytywnie)
Bibliografia
Załączniki
1. Tablice robocze
2. Obliczenia robocze
3. Odbitki xero artykułów, folderów, itp.
4. Odbitki xero materiałów statystycznych
Preferowałabym ujednolicenie przypisów (wg zasady stosowanej przez PWE)
W bibliografii:
Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 2002
Przypisy w tekście:
S. Kaczmarczyk, Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 2002, s……
Bardzo proszę dopilnować, żeby każda tablica i rysunek miały porządnie powołane źródło.
Tekst raportu nie powinien przekraczać 20-25 stron (bez bibliografii).
POWODZENIA!!!
5.BADANIA RYNKOWE I MARKETINGOWE
- tematy referatów –
W prezentacji mogą brać udział max 2 osoby.
Ocena za prezentację 0 - 2 punktów, w ramach aktywności.
Prezentacja powinna zawierać:
- opis i zastosowanie miary,
- przykładowe zadanie,
- sposób interpretacji wyniku.
1. Miary tendencji centralnej
(miary klasyczne – średnia arytmetyczna, geometryczna i harmoniczna)
(miary pozycyjne – dominanta, kwartale)
2. Miary zróżnicowane
(miary klasyczne – wariancja, odchylenie standardowe i przeciętne)
(miary pozycyjne – empiryczny rozkład zmienności, odchylenie ćwiartkowe)
3. Miary asymetrii.
4. Popyt, miary popytu.
5. Pojemność i chłonność rynku.
6. Analiza szeregów czasowych.
7. Trendy, wahania regularne i nieregularne. Współczynnik Pearsona.
8. Współczynnik rozmieszczenia Florence’a. Prawo grawitacji Reilly’ego.
9. Metoda Czekanowskiego. Wahania sezonowe. Metoda dendrytowa.
10. Metody taksonomiczne.
11. Współczynnik koncentracji Lorenza.
6.
to wszytko co nazbierałem, reszta co była na mailu poszła się kochać
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin